Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Геометрия, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Денелердің көлемдері»

БЖБ 11-сынып Геометрия, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Денелердің көлемдері»

14 ноя 2024, 12:31
KAZ / Алгебра геометрия kaz
4
0

«Денелердің көлемдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Геометрия 11-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім  ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың бөлім бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Геометрия, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Денелердің көлемдері»

«Денелердің көлемдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Пирамида және қиық пирамида көлемдері
Конус және қиық конус көлемдері
Кеңістік фигураларының ұқсастығы
Шар және оның бөліктерінің көлемдері
Оқу мақсаты 11.3.13 Пирамида және қиық пирамида көлемдерін
табу формулаларын білу және оларды есептер
шығаруда қолдану
11.3.15 Конус және қиық конус көлемдерін табу
формулаларын білу және оларды есептер
шығаруда қолдану
11.3.17 Кеңістіктегі ұқсас фигуралар көлемдерінің
қасиетін білу және оны есептер шығаруда
қолдану
11.3.16 Шар және оның бөліктері көлемдерін табу
формулаларын білу және оларды есеп шығаруда
қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Ұқсас денелердің көлемдерінің қасиетін қолданады
 Қиық конустың көлемін табады
 Шардың көлемін табады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Пирамиданың көлемі 200 см3
тең. Пирамиданың табанына параллель жүргізілген
жазықтық оның биіктігінің қақ ортасы арқылы өтеді және пирамиданы екі бөлікке бөледі.
а) Пирамиданың жоғарғы бөлігінің көлемін табыңыз.
b) Алынған қиық пирамиданың көлемін табыңыз.
2. Ыдыс қиық конус түрінде жасалған. Оның үлкен табанының радиусы 10 см, ал кіші
табанының радиусы 5 см, биіктігі 12 см. Бұл қиық конус – биіктігі 24 см болатын конустың
бөлігі болып табылады. Ыдыстың көлемін табыңыз.
3. Шардың бетінен А және В нүктелері 𝐴𝐵 = 3√2 см болатындай етіп алынған. А нүктесіне
жүргізілген шардың радиусы АВ хордасымен 450 бұрыш жасайды. Шардың көлемі



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.