Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Ғасырлық туынды»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Ғасырлық туынды»

13 ноя 2024, 20:10
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Ғасырлық туынды» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 3-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Ғасырлық туынды»

«Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
М. Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы
Оқу мақсаты 11.1.5.1
11.2.3.1
ұлттық құндылықтардың маңыздылығын
ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру
шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың
байланысын талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Шығармадағы ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын анықтайды
 Ғаламдық құндылықтармен байланыстырады
 Шығарма идеясын берудегі көркемдегіш
құралдардың қызметін талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. «Абай жолы» романының «Қайтқанда» және «Қат-қабатта» бөлімдері бойынша кестені
толтырыңыз.
Шығармадағы ұлттық құндылықтардың
маңыздылығы
Ғаламдық құндылықтардың маңыздылығы
2. Шығармадағы ұлттық және ғаламдық құндылықтардың байланысын талдаңыз, тұжырым
жасаңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
3. Төменде берілген аңыздың көркемдегіш құралдардың қолданысына талдау жасаңыз.
Тобықты елі мен Қаржас елі арасында жер дауы шығып, оның аяғы үш-төрт жылға
созылыпты. Айтылған бітімге екі жағы келісе алмай наразы болып, жоғары жаққа
шағынып, билікті бұздыра беріпті. Сөйтіп бұл дау төтенше съезге түсіпті. Сиезде
тобықтылар атынан Құнанбай би, Қаржас жағынан Шорманның Мұсасы сөз сайысына
түсіпті. Екі би біраз салғыласып, бір бітімге келе алмапты. Мұса кезекті бір сөзінде:
"Менің ата-бабама бақыт қонған, біздің мәртебеміз биік, салмағымыз басым, байтақ
жатқан елім бай, көкорай шалғын жерім бар, шалқып жаткан көлім бар..." - деп, өзінің
байлығын термелеп, мақтана беріпті. Сонда Құнанбай оған былай депті:
Пұт болдым деп мақтанба,
Пұттан ауыр батпан бар.
Биікпін деп мақтанба,
Асқар-асқар таулар бар.
Ар жағында аспан бар.
Басыма бақыт қонды деп,
Тосылмаймын енді деп,
Алдаушы жалған дүниеге,
Ғалып болып азбаңдар,
Қарсы келген дұшпаның



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.