Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика»

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика»

12 ноя 2024, 16:29
KAZ / Физика kaz
0
0

«Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика»

«Статика және гидростатика», «Сақталу заңдары» және «Гидродинамика» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.1.3.1 - абсолют қатты дененің массалар центрін анықтау және
әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру
10.1.3.2 - Паскаль заңын сипаттау және оның қолданылуы
10.1.3.3 - гидростатикалық қысым терминін түсіндіру
10.1.4.1 - сақталу заңдарын түсіндіру
10.1.5.1 - сұйықтар мен газдардың ағыстарын сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Денелердің тепе-теңдігін сипаттайды
 Гидростатикалық қысымды анықтайды
 Импульс пен энергияның сақталу заңдарын сипаттайды
 Гидродинамика заңдарын қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 30 минут
Тапсырма
1. Жеңіл PQR үшбұрышы қатты пластиктен жасалған. P бұрышы арқылы айналу осі өтеді.
а) 1-суретте көрсетілгендей Q нүктесіне 5 Н горизонталь күш әсер етеді. Күш
әсерінің нәтижесінде қандай процесс болатынын тұжырымдаңыз.
b) Басқа екінші жағдайда пластик бөлігіне 2-суретте көрсетілгендей екі
горизонталь 5 Н күштер әсер етеді.
i. Күштер әсерінің нәтижесінде пластик бөлігімен қандай процесс болатынын
сипаттаңыз.
ii. Егер дене тепе-теңдікте тұрса, онда айналу осі тарапынан пластик бөлігіне әсер
ететін күштің бағытын 2-суретке стрелкамен сызып көрсетіңіз және бұл күштің
сан мәнін жазыңыз



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.