Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Физика, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Магнит өрісі»

БЖБ 10-сынып Физика, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Магнит өрісі»

12 ноя 2024, 16:26
KAZ / Физика kaz
0
0

«Магнит өрісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Физика» 10-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған

БЖБ 10-сынып Физика, 4-тоқсан ЖМБ жауаптар «Магнит өрісі»

«Магнит өрісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 10.3.4.1 Магнит индукция векторының физикалық
мағынасын заманауи техниканың жетістіктері
мен есептер шығару арқылы түсіндіру
10.3.4.3 Токомак, циклотрон, андронды коллайдер,
магниттік тордың жұмыс істеу принципін
талдау және поляр шұғыласының табиғатын
түсіндіру
10.3.4.5 Заттың магниттік қасиеттері бойынша
топтастыру және олардың қолдану аймағын
анықтау
10.3.4.6 Магниттік материалдарды (неодим магниттер,
датчиктер, сейсмометрлер, металл іздегіш)
заманауи қолдану аймағын және олардың
қолдану үрдісін талқылау
Бағалау критерийі Білім алушы
 Магнит индукция векторының бағытын
анықтайды
 Магнит өрісі қасиетінің қолданылуын түсіндіреді
 Циклотронның жұмыс жасау принципін
сипаттайды
 Ферромагниттердің қасиетін сипаттайды
 Магниттік материалдардың қолданылуына
мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. А нүктесіндегі 𝐵⃗ = 𝐵1
⃗⃗⃗⃗ + 𝐵2
⃗⃗⃗⃗ магнит өрісінің бойымен 𝐼1 және 𝐼2 бірдей токтар
ағып, сурет жазықтығына перпендикуляр орналасқан (а және b жағдайлар берілген)
өткізгіштер тудырады.
a) Әр жағдай үшін (а және b) А нүктесіндегі 𝐵1
⃗⃗⃗⃗ және В2
⃗⃗⃗⃗ векторларының
бағытын анықтаңыз.
b) Өткізгіштердің өзара әрекеттесуі туралы қорытынды жасаңыз.
2. Вильсон камерасы зарядталған бөлшектерді бақылауға мүмкіндік беретін
құрылғы. Ол біртекті магнит өрісіне орналастырылған, шыныдан жасалған герметикалық



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.