Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Геометрия, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық»

БЖБ 10-сынып Геометрия, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық»

11 ноя 2024, 21:39
KAZ / Алгебра геометрия kaz
2
0

«Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Геометрия 10-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім  ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың бөлім бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Геометрия, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық»

«Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Кеңістіктегі түзулер арасындағы бұрыш
Перпендикуляр және көлбеу
Үш перпендикуляр туралы теорема
Оқу мақсаты 10.2.6 Кеңістіктегі екі түзу арасындағы бұрыш
анықтамасын білу
10.3.5 Кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және
көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу
10.3.1 Үш перпендикуляр туралы теореманы білу және
оны есептер шығаруда қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
 Кеңістіктегі екі түзу арасындағы бұрышты
табады
 Кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және
көлбеудің проекциясы анықтамаларын қолданады
 Үш перпендикуляр туралы теореманы
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. ABCDA1B1C1D1
- текше. A1B1
және
C1D1
қырларында сәйкесінше N және M
нүктелері берілген,
0 MDC  NBA  60 . NB
және
MD
кесінділері арасындағы
бұрышты табыңыз.
2. M нүктесінен 𝛼 жазықтығына MA, MB көлбеулері және MO перпендикуляры
жүргізілген.
a) көлбеулердің 𝛼 жазықтығына проекциясын салыңыз;
b) егер 𝐴𝑀𝑂 = 600
, 𝐵𝑀𝑂 = 450
, 𝑀𝑂 = 16 см болса, проекциялардың
ұзындығын табыңыз. 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.