Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Химия 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тотығу-тотықсыздану реакциялары»

БЖБ Химия 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тотығу-тотықсыздану реакциялары»

08 ноя 2024, 21:30
KAZ / Химия kaz
0
0

«Тотығу-тотықсыздану реакциялары»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Химия» 9-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Химия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып «Химия» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. 9-сыныпта жиынтық бағалау 1,1,3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

БЖБ Химия 9-сынып 2-тоқсан жауаптар «Тотығу-тотықсыздану реакциялары»

9.2А «Тотығу-тотықсыздану реакциялары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.2.2.3 Тотығу дәрежесін табудың ережесін білу және
қолдану
9.2.2.4 Тотығу және тотықсыздану үдерістері бірбірімен
байланысты екенін және бір мезгілде жүретіндігін
түсіну
9.2.2.5 Тотығу-тотықсыздану реакцияларын тотығу
дәрежесі өзгере жүретін реакциялар ретінде түсіну
9.2.2.6 Тотығу процесін электронды беру, ал
тотықсыздану-электронды қосып алу деп түсіну
9.2.2.7 Электрондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану
реакцияларының коэффициенттерін қою
Бағалау критерийі Білім алушы
 Электрондарды беру мен алу тұрғысынан тотығу
және тотықсыздану үрдістерін жіктейді
 Бір мезгілде қарама-қарсы жүретін үрдістер ретінде
тотығу және тотықсыздану мәнін анықтайды
 Реагенттер мен өнімдер құрамындағы
элементтердің тотығу дәрежесін анықтайды
 Жартылай реакция әдісімен электронды балансты
құрастырады және тотығу-тотықсыздану үрдісінің
жиынтық теңдеуін теңестіреді
 Қосылыстардың тотығу қабілеттерін бағалайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну/ Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Электронды беру үрдісі қалай аталады?
A. Тотықсыздану
B. Тотығу
C. Тотығу-тотықсыздану
D. Айырылу
2. Назарларыңызға найзағайдың әсерінен жүруі мүмкін реакциялар ұсынылған.
Қай қатардағы жауап реагент молекулаларында болып жатқан процестерді дұрыс
көрсетеді?
N2 NO O3
A тотығу тотығу тотығу
B тотығу тотығу тотықсыздану
C тотықсыздану тотықсыздану тотығу
D тотықсыздану тотықсыздану тотықсыздану
3. Тотығу үдерісіне сәйкес келетін тұжырым



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.