Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

ТЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

08 ноя 2024, 21:28
KAZ / Химия kaz
2
0

«Химия» 9 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Химия» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

ТЖБ Химия 9-сынып 1-тоқсан жауаптар

«Химия» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгісі
1. Төмендегі № 1 сурет бойынша дұрыс тұжырымды таңдаңыз:
№ 1 сурет
A. HCl және CH3COOH күшті электролиттер
B. HCl –әлсіз электролит, CH3COOH – күшті электролит
C. HCl – күшті электролит, CH3COOH – әлсіз электролит
D. HCl және CH3COOH әлсіз электролиттер
[1]
2. Белгісіз Х2+ катион ерітіндісіне NaOН ерітіндісінің 1-2 тамшысын қосқанда көк түсті тұнба
түзілді. Х2+ катионын көрсетіңіз.
A. Ba2+(ер)
B. Ca2+(ер)
C. Cu2+(ер)
D. Fe2+(ер)
[1]
3. Калий хлоридінің (KCl) судағы ерітіндісі электр тоғын өткізе алады. Калий хлоридінің
судағы диссоциациялану механизмін сызып көрсетіңіз.
[2]
4. Тұздар – метал катионы және қышқыл қалдығы анионынан тұратын күрделі заттар.
а) Ас содасы (NaHCO3) суда ерігенде қандай иондарға ыдырайды? Диссоцияциялану
теңдеуін жазыңыз.
________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.