Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Қазақ әдебиет 9 сынып 3-тоқсан жауаптар

ТЖБ Қазақ әдебиет 9 сынып 3-тоқсан жауаптар

05 ноя 2024, 21:46
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Қазақ әдебиеті» 9 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ Қазақ әдебиет 9 сынып 3-тоқсан жауаптар

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. «Құлагер» поэмасындағы психологизмнің анық байқалатын тұсы қай бөлімде?
А) Бай, бай, Құлагерім!..
В) Толғану
С) Ат шаңы
D) Ат қайтқанда
[1]
2. Шұғаның Әбдірахманға деген сезімінің оянуын білдіретін детальді белгілеңіз.
А) қос аттының келуі
Б) алтыбақанда кездесуі
С) отаудың сықырлауығы
Д) ауыл жастарының тойы
[1]
3. Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» өлеңінен алынған үзіндідегі бос орындарды өз
қалауыңызша толтырыңыз.
Сағыныш деген ..., бола да берер артық-кем,
Ал нағыз ... араның балы бар тіптен.
Мен мынау ... қара тасты да сағынам,
Қаланып қалса тәртіппен.
__________________________
__________________________
__________________________
[1]
4. «Ұлпан» романының шарықтау шегін анықтаңыз.
А) Біжікеннің соңғы сөзі
В) Ұлпанның монша салдыруы
С) Ұлпан өлімі
Д) Есенейдің қазасы
[1]
5. Ф.Оңғарсынованың «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңінде «жарылуға жақындап келем» деген
жолға сәйкесін анықтаңыз.
А) Біреудің пасықтығынан,
біреудің жасып мұңынан,
жүрегім сыздаған кезде,
жаным мұздаған кезде
В) қатем мен жеңістерім үшін
менің мынау қиындау тағдырым болып
о баста көріскенің үшін
С) кімнен өшімді аларымды білмей,
кімдерге кінә тағарымды білмей,
алдыңа лапылдап келем



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.