Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Алгебра, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Квадраттық функция»

БЖБ Алгебра, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Квадраттық функция»

03 ноя 2024, 22:00
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Квадраттық функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 8-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім /ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Алгебра, 8-сынып 3-тоқсан жауаптар «Квадраттық функция»

«Квадраттық функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Квадраттық функция және оның графигі
Мәтінді есептерді шығару
Оқу мақсаты 8.4.1.2 𝑦 = 𝑎 𝑥 − 𝑚 2
, 𝑦 = 𝑎𝑥2 + 𝑛 және 𝑦 = 𝑎 𝑥 − 𝑚 2 + 𝑛, 𝑎 ≠ 0,
түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және
графиктерін салу
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның
мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің
мәнін табу
8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық
функцияны қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы:
 түріндегі квадраттық
функцияның қасиеттерін қолданады және графигін
салады
 Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін
анықтайды
 Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып,
мәтінді есептерді шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
2. Берілген функциясы үшін:
a) a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) e) функция графигінің эскизін салыңыз.
[7]
2. функциясы берілген.
a) функцияның мәндерін табыңыз.
b) Функцияның графигі (k; 6) нүктесінен өтетіні белгілі болса, k-ны табыңыз.
[4]
3. Жүргізушіге парабола тәріздес туннель арқылы өту қажет. Өлшем бірлігі – метр. Жүк
машинасының биіктігі 7 м, ал ені 4 м.
a) Туннель формасын беретін квадраттық функцияны анықтаңыз
b) Жүк машинасы осы туннельден өте ала ма? Жауабын негіздеңіз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.