Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Алгебра, 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

БЖБ Алгебра, 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

03 ноя 2024, 21:55
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 8-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім /ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Алгебра, 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Квадрат түбір және иррационал өрнек»

«Квадрат түбір және иррационал өрнек»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Нақты сандар
Квадрат түбір
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
𝑦 = 𝑥 функциясы, оның графигі және қасиеттері
Оқу мақсаты 8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау
8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді
орындау
8.4.1.1 𝑦 = 𝑥 функциясының қасиеттерін білу және оның
графигін салу
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Иррационал сандарды анықтайды
 Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
 Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
 Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәндерін
есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады
 𝑦 = 𝑥 функциясының қасиеттері мен графигін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз:
19; ; ; 5,639; ; 2 ; ; 4,(3)
[1]
2. Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңыз:
a) b)
[2]
3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:
[3]
4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5. функциясы берілген.
a) функцияның графигін сызыңыз;
b) функцияның анықталу облысын;
c) болғандағы функцияның мәнін;
d) у = -3 болғандағы х-тің мәнін табыңыз.
[4]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.