БЖБ Алгебра, 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Квадрат түбір және иррационал өрнек»
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Алгебра 8-сынып 1-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім /ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
БЖБ Алгебра, 8-сынып 1-тоқсан жауаптар «Квадрат түбір және иррационал өрнек»
«Квадрат түбір және иррационал өрнек»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Нақты сандар
Квадрат түбір
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
𝑦 = 𝑥 функциясы, оның графигі және қасиеттері
Оқу мақсаты 8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру
8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау
8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді
орындау
8.4.1.1 𝑦 = 𝑥 функциясының қасиеттерін білу және оның
графигін салу
Бағалау критерийі Білім алушы:
Иррационал сандарды анықтайды
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәндерін
есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады
𝑦 = 𝑥 функциясының қасиеттері мен графигін
қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз:
19; ; ; 5,639; ; 2 ; ; 4,(3)
[1]
2. Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңыз:
a) b)
[2]
3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:
[3]
4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5. функциясы берілген.
a) функцияның графигін сызыңыз;
b) функцияның анықталу облысын;
c) болғандағы функцияның мәнін;
d) у = -3 болғандағы х-тің мәнін табыңыз.
[4]
Cкaчaть документ