Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Қазақ әдебиеті 8 сынып 2-тоқсан жауаптар

ТЖБ Қазақ әдебиеті 8 сынып 2-тоқсан жауаптар

02 ноя 2024, 22:07
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
3
0

«Қазақ әдебиеті» 8 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-9 сыныптар)

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ Қазақ әдебиеті 8 сынып 2-тоқсан жауаптар

Мысал үлгілері және балл қою кестеcі
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. «Үш қиян» шығармасындағы идеяны анықтаңыз.
А) Шұрайлы қоныстарды тартып алған отарлау саясатының халық тұрмысына әсерін жырлау
В) Білімді игермеген елдің өркендемейтінін, қазақ жерін көркейтпейтінін ашып айту
С) Халыққа жайлы жер, шұрайлы қоныс, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман іздеу
D) Өмір мен өлімді, жастық пен кәрілікті жырлау, туған жердің сұлулығын паш ету
[1]
2. Берілген өлең жолдары Мұрат ақынның қай өлеңінен алынған?
Бұл қоныс – жеті жұрттан қалған қоныс,
Ноғайдың көшіп талақ салған қоныс.
Қазтуған, Асан Қайғы, Орақ, Мамай,
Біз түгілі осыларды да алған қоныс.
А) Үш қиян
В) Сарыарқа
С) Әттең, қапы дүние-ай
D) Қазтуған
[1]
3. Ш. Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» дастанында оқиға неден басталды?
А) Кебектің аңда жүріп Еңлікпен кездесуі
В) Кебектің Нысан абызға бал аштыруы
С) Еңліктің Кебекке бар сырын ақтаруы
D) Матай аулында Кебектің өзін таныстыруы
[1]
4. «Еңлік-Кебек» шығармасындағы оқиға немен аяқталды?
А) Екі жастың елден қашуымен
В) Жастарды өлтіру шешімімен
С) Еңлік пен Кебектің өлімімен
D) Ақынның түйінді ойымен
[1]
5. Шәкәрім «Жастарға» өлеңіндегі «Өшпес өмір, таусылмас мал берерлік
Бір білімді данышпан жан табалық» деген жолдарда кімді меңзеді?
А) ел жақсыларын
В) орыс ақындарын
С) ағартушы Ыбырайды
D) кемеңгер Абайды



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.