Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Информатика 7-сынып 1-тоқсан жауаптар «Желілер және қауіпсіздік»

БЖБ Информатика 7-сынып 1-тоқсан жауаптар «Желілер және қауіпсіздік»

31 окт 2024, 21:02
KAZ / Информатика kaz
2
0

«Желілер және қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Информатика» 7-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша мұғалімге жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
 

БЖБ Информатика 7-сынып 1-тоқсан жауаптар «Желілер және қауіпсіздік»

«Желілер және қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


 

Оқу мақсаты


7.1.3.1 Компьютерлік желілерді топтастыру


7.4.2.1 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау


Бағалау критерийі


Білім алушы


Компьютерлік желілер түрлерін анықтайды.


 Сипатына қарай ауқымды және жергілікті желілерді анықтайды


 Компьютерлік желілерді сыммен және сымсыз желілерге бөледі.


 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады


Брандмауэрдің қызметін түсіндіреді


 

Ойлау дағдыларының деңгейі


 

Қолдану


Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты


15 минут


 

Тапсырмалар


 

1. Информатика кабинетінде екі компьютер, ноутбук және бір принтер бар. Олар бір бірімен байланысқан.


 


 

 

а. Компьютерлік желіні атаңыз.


 


_________________________________________________________________


 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Екі компьютерлік желінің сипаттамасын мұқият оқыңыз.



Ойланыңыз және  кескініне желі атауын жазыңыз. Бос дөңгелектерге желінің артықшылықтары сипатталған деп есептесеңіз «+» белгісін, желінің кемшіліктері сипатталған жерге «-» белгісін қойыңыз.


 

3. Сіз телевизиялық жабдықтарды орнату бойынша екі шеберді көріп тұрсыз.


 



                                    Шебер 1                                 Шебер 2


 

Биік тауларда орналасқан туристтік лагерде телевизиялық жабдықты орнату үшін шеберді таңдаңыз. Өз таңдауыңызды түсіндіріңіз.


____________________________________________________________________


____________________________________________________________________


____________________________________________________________________


 

 

 

 

4. Әмірханның компьютерінде антивирустік бағдарлама орнатылған.



 

а) Антивирустік бағдарламаның атауын жазыңыз. ____________________________________________________________________


 

b) Қандай жағдайда вируспен зақымдалған файл компьютерде қалатынын жазыңыз, өз жауабыңызды түсіндіріңіз.


____________________________________________________________________


 

c) Антивирустік бағдарламалардың мүмкіндіктерін сипаттаңыз.


____________________________________________________________________


 

5. Суретті қарастырыңыз.


 


 

а) Нөмірленген элементтердің атауын жазыңыз.


 

____________________________


_____________________________


_____________________________


 

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.