Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Қазақстан тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

ТЖБ Қазақстан тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

29 окт 2024, 22:19
KAZ / Қазақстан тарихы kaz
1
0

2-тоқсандық жиынтық бағалау «Қазақстан тарихы» 5 сынып

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. 

Берілгеннұсқакөпжауаптытаңдауыбаржәнеқысқажауаптықажетететін сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады. Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар берілген нақыл сөздерге қатысты өзінің түсінігін жазуы керек

ТЖБ Қазақстан тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

«Қазақстан тарихы» пәнінен2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары
Көп жауап нұсқаларынан бір жауапты таңдап белгілеңіз
1.Темір дәуірінің қамтитын аралығы:
А) б.з.б.XI-Xғасыр
В) б.з.б. YIII ғасыр б.з-дың VI ғасыры
С) б.з.б. XII-VI ғасыр
D) б.з.б. XII-VIII ғасыр
Е) б.з.б. XVI-VIII ғасыр
2.Ерте темір дәуірінде мал басының көбеюіне байланысты қалыптасқан:
А) отырықшылық
В) егіншілік
С) көшпелі мал шаруашылығы
D) отырықшы мал шаруашылығы
Е) сауда-саттық
3.Табиғаттыңдайынөнімінпайдаланғанаңшы-терімшілерденкөшпелілердің
айырмашылығы:
А) ру болып өмір сүруі
В) көсемдердің пайда болуы
С) еңбек құралдарын жасай білуі
D) өз шаруашылығында өнім өндіруі
Е) баспана жасай білуі
4.Жылқыны қолға үйретуге байланысты ойлап табылған жаңалық:
А) дөңгелекті ойлап табу
В) ет, сүтін пайдалану
С) көлік ретінде пайдалану
D) терісін пайдалану
Е) үзеңгі мен ауыздықты ойлап табу
5.Сақтар туралы жазбаша дереккөздер қалдырған елдер:
А) Грек, парсы авторларының шығармалары
В) Үнді, Грек
С) Рим, Парсы,Үнді
D) руна жазулар
Е) Қытай, Парсы
6.Парсы жазбаларындағы "сақ" сөзінің мағынасы:
А) жүйрік атты турлар
В) азиялық скифтер
С) еркін адамдар
D) құдіретті еркектер
Е) көшпелілер[6]
14


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.