Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 4-тоқсан жауаптар

ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 4-тоқсан жауаптар

29 окт 2024, 22:13
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
2
0

4-тоқсандық жиынтық бағалау «Дүниежүзі тарихы» 5 сынып

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. 

Берілгеннұсқакөпжауаптытаңдауыбаржәнеқысқажауаптықажетететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады. Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар берілген нақыл сөздерге қатысты өзінің түсінігін жазуы керек

ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 4-тоқсан жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестесі
1. Берілген тұжырымдарды кезеңдерге сәйкес топтастырыңыз.
Патшалық
кезең
Республикалық
басқару кезеңі
1. Билік ұрпақтан ұрпаққа берілді;
2. Патша заңдар шығарып, олардың орындалуын бақылап отырды;
3. Сенат басшылығында патша отырды;
4. Сенат жұмысын консулдар басқарды;
5. Заң жобалары халық жиналысында талқыланды;
6. Заңдар сенат бектікеннен кейін күшіне енген;
7. Заңдар тәртіп ережелерін реттеді;
8. Басқарудың мұндай түрі б.з.б. VIII-VI ғғ.болған;
9. Басқарудың мұндай түрі б.з.б. VI-V ғғ.болған.
[9]
2. Берілген ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріп, арнайы жауап кестесіне
толтырыңыз.
р/
с
Ұғымдар р/с Анықтамасы
1 Республика A Римнің жергілікті халқы, көптеген құқықтарға
ие адамдар тобы
2 Патрицийлер B Римге сырттан келгендер, құқықтары шектеулі
болған адамдар тобы
3 Плебейлер C лауазымды тұлғалар сайланатын басқару
жүйесі
4 Халық трибуналары D ешқандай құқығы жоқ адамдар тобы
5 Құлдар E плебейлердің құқығын жақтайтын, сенат пен
магистрлердің қаулысына шек қоятын қызмет
түрі
6 Колондар F жерді жалға алған шаруалар
Жауаптары:
1- 2- 3- 4- 5- 6-



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.