Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

29 окт 2024, 22:08
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
3
0

2-тоқсандық жиынтық бағалау «Дүниежүзі тарихы» 5 сынып

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Дүниежүзі тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс. Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. 

Берілгеннұсқакөпжауаптытаңдауыбаржәнеқысқажауаптықажетететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады. Көп жауапты таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.Толық жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар берілген нақыл сөздерге қатысты өзінің түсінігін жазуы керек

ТЖБ Дүниежүзі тарихы 5 сынып 2-тоқсан жауаптар

Тапсырмалар және балл қою кестесі
1. Қос дөңгелекті арбаның пайда болуының:
 басқыншылық соғыстардың жүруіне
 жаңа империялардың пайда болуына
 мемлекеттердің шекараларының өзгергендігіне дәлелдер негізінде талдау жасаңыз.
1. 2.
6. 3.
5. 4.
[6]
2. (a) Мәтінде айтылған Ежелгі Үндістан халқының шаруашылығын анықтаңыз.
Суландыру жүйелерін салу, су шығаратын шеңберлі шығырлар жасау тәсілдері
пайдаланылды. Ондай әрекеттерді үкімет қолдап отырды. Мысалы, жаңа суландыру
жүйелерін жасағандар немесе ескіріп, бұзылғандарын калпына келтіргендер салықтан
босатылды. Ал өз бетімен суландыру жүйелерін — арықтарды, каналдарды иемденіп
алғандар айып төледі.
[1]
(b). Ежелгі Үндістандықтар қандай мемлекеттермен сауда-саттық жасады?
1.Батыста-________________________________________________
2.Шығыста-________________________________________________
3.Солтүстікте -______________________________________________ [3]
(c).Үндістаннан сыртқа шығарылған (экспортталған) негізгі өнімдерді жазыңыз.
1
2
3
[3]
3. Ежелгі Үндістанның ғылым салалары жетістіктерін кестедегі сұрақтарға жауап беріп
сипаттаңыз.
р/с Ғылым саласы Қандай
жаңалықтар
ашылды?
Қоғамның дамуына әсері
қандай болды?
1 Астрономия
2 Математика



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.