Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Жай бөлшектер» 

БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Жай бөлшектер» 

29 окт 2024, 21:32
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Жай бөлшектер» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Математика» 5 сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып оқушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Жай бөлшектер» 

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Жай бөлшектің негізгі қасиеті
Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер
Аралас сандар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық
сәуледе кескіндеу
Оқу мақсаты 5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату
5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды
бұрыс бөлшекке айналдыру
5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану
5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру
5.5.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық
сәуледе кескіндеу
Бағалау критерийлері Білім алушы
 Дұрыс және бұрыс бөлшектерді анықтайды
 Бұрыс бөлшекті аралас сан түріне келтіреді
 Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып,
бөлшектерді қысқартады / ортақ бөлімге келтіреді
 Жай бөлшектерді координаталық сәуледе
кескіндейді
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1.
19
19
;
52
25
;
33
84
;
23
23
;
31
9
;
9
56
;
14
3
бөлшектердің ішінен бұрыс бөлшектерді таңдап жазыңыз.
2. Аралас сан түрінде жазыңыз.
a) Жаяу адам 3 сағатта 20 км жол жүреді. Жаяу адамның жылдамдығы сағатына
неше километр?
b) Тік төртбұрыштың ауданы 36 см2
. Оның ұзындығы 11 см. Тік төртбұрыштың ені
неше сантиметр?
3. Теңдіктер тура болатындай етіп, m, n, p және k әріптердің орнына қандай сандарды
жазу керек?
1)
10 5
18 m

; 2)
4010
18 n

; 3)
p
9
10
18

; 4)
k
36
10
18

4. Координаталық сәуледе
3
5
;
6
5
;
6
6
;
3
2
;
6
1
1;
6
1
бөлшектерді кескіндеңіз. Қандай
ұзындықпен бірлік кесіндіні алған ыңғайлы?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.