Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Натурал сандар және нөл саны»

БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Натурал сандар және нөл саны»

29 окт 2024, 21:31
KAZ / Алгебра геометрия kaz
1
0

«Натурал сандар және нөл саны» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Математика» 5 сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып оқушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардыңң оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Математика, 5 сынып 1-тоқсан жауаптары «Натурал сандар және нөл саны» 

«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал
сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді
шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Оқу мақсаты 5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту
мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз
компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана
отырып, мәтінді есептерді шығару
Бағалау критерийі Білім алушы
 Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, санды өрнектің мәнін табады
 Теңдеуді шешеді
 Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолданып, мәтін есепті шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырмалар
1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
a)
 5084976245084
b)
847594 6 153
2. Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
24 (78 m)  36
3. Есепті шешіңіз:
Көрермендер залында 360 орын бар. 42 адамнан тұратын 8 топ өз орындарына
отырғаннан кейін неше орын бос қалады?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.