Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 3-тоқсан Ағылшын тілі 4-сынып жауаптар

ТЖБ 3-тоқсан Ағылшын тілі 4-сынып жауаптар

28 окт 2024, 21:27
KAZ / 4 сынып
3
0

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Ағылшын тілі» 4-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 4-сыныпта «Ағылшын тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 3-тоқсан Ағылшын тілі 4-сынып жауаптар 

4. Sample questions and mark scheme
Tasks for the Summative Assessment for Term 3
Listening
Task 1. Listen to the conversation carefully and complete the sentences. You will listen to the
recording twice.
Go to the following link to listen information: https://www.youtube.com/watch?v=x2ZAYPGz7bs
The teacher with learners spell the words aloud before listening task performance.
Don’t show these words to the learners.
w-i-n-d-y l-i-g-h-t-n-i-n-g s-n-o-w-y c-l-o-u-d-y
1. There is thunder and _____________________ now in America.
2. In Northern Canada the weather is cold and _________________.
3. The weather in Europe is _____________________.
4. The weather in Asia is _____________ and warm.
[4]
Reading
Task 2. Read the text. Identify True and False sentences.
Tom is an animal lover. He admires all animals. When he was a
kid, Tom read many books about animals. The most exciting thing for
him was going to the Zoo. He could spend hours watching the animals
walk around, sit, or even sleep. When Tom was older he went on a
safari to Tanzania. He saw animals in wild nature. Now Tom thinks
about the future of animals. Some of his favourite animals are dying out.
Tom thinks that people need to save wild nature. Children must have the
chance of seeing animals in the wild in future.
Write True or False next to the sentences.
1. Tom doesn’t love animals. ____________________
2. Tom liked to go to the Zoo very much. ____________________
3. When Tom was a kid, he went on a safari to Tanzania. ____________________
4. He saw wild animals in cages in a safari park. ____________________
5. People must save wild nature. ____________________
[5]
Writing
Task 3. Link the sentences. Fill in the gaps with connectors so, or, because, and. Use each
connector only once.
1. When it is raining people wear raincoats____________ take an umbrella.
2. We put on warm coats and mittens____________ we are going to make a snowman.
3. It is very hot today_____________ we are wearing T-shirts, shorts and sandals.
4. It is cool and wet in autumn_____________ sometimes it can be windy and foggy



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.