БЖБ Әдебиеттік оқу 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Ғарышқа саяхат»
«Ғарышқа саяхат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Әдебиеттік оқу» 4-сынып 4-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 4-сынып білім алушыларына «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Әдебиеттік оқу 4-сынып 4-тоқсан жауаптары
«Ғарышқа саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 4.1.2.1** Шығарма мазмұнын түрлі баяндау
тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп,
жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп)
қолданып, шығарманы қысқаша/ толық/ ішінара
мазмұндау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманы өз ойынан өрбітіп, толық
мазмұндайды
• Мәтіннің мазмұнын І жақта баяндайды
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
а) Сұрақтарға жауап жаз.
1) Кішкентай күщік нені байқады? __________________________________________
2) Гүл-Жауһар ғарыш кемесінің бейтаныс және апатты жағдайда екенін қалай
анықтады? ______________________________________________________________
b) Тыңдалған мәтіндегі оқиғаны жалғастырып көр. Өзіңді мәтін кейіпкерлерінің біреуінің
орнына қойып, оқиғаны І жақта әңгімеле.
Cкaчaть документ