Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 3-сынып 4-тоқсан жауаптары «Жазбаша көбейту және бөлу»

БЖБ Математика 3-сынып 4-тоқсан жауаптары «Жазбаша көбейту және бөлу»

25 окт 2024, 23:04
KAZ / 3 сынып
2
0

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  3-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 3-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
2.1 Санды және әріпті өрнектер
Оқу мақсаты 3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде
 үштаңбалы санды біртаңбалы санға бөлу алгоритмін
 және кері амал алгоритмін қолдану
3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді
 салыстыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын
жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және
тексереді
• Үш және одан да артық амалдан тұратын санды
өрнектерді салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
1-тапсырма
Есепте және тексер.
 918 : 3 940 : 2
2-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап және салыстыр.
 6 ∙ (50 – 40) : 3 = (6 ∙ 50 – 6 ∙ 40) : 4 =



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.