Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары «Атақты тұлғалар»

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары «Атақты тұлғалар»

23 окт 2024, 21:38
KAZ / 3 сынып
1
0

«Атақты тұлғалар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  3-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 3-сынып 3-тоқсан жауаптары

«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқылым
Жазылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген
 мәтін түрлерін, стилін (көркем мәтін, ғылыми-
 танымдық мәтін, жанрын салыстырып,
 ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу
3.2.5.1* Берілген тақырып, сұрақ бойынша түрлі
 дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта)
 алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің
 мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу,
 мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау
3.4.2.6 Есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын
анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы:
• Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді стиліне қарай
салыстырады
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды
• Есептік және реттік сан есімдерді ажыратады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты

20 минут
1-тапсырма
Мәтіндерді оқы. Қай мәтінде нақты деректер берілген? Олардың қайсысы ғылыми–
танымдық мәтін? Қайсысы көркем мәтін? Жаз.
_____________________________________ ___________________________________
• Мәтіндерді салыстыр. Қандай ұқсастықты байқадың? 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.