Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 2-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

ТЖБ 2-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

21 окт 2024, 23:24
KAZ / 2 сынып
1
0

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау 

«Әдебиеттік оқу» 2-сынып 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 2-тоқсан Әдебиеттік оқу 2-сынып жауаптар

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Әдебиеттік оқу» пәнінен
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда. Ары қарай не болуы мүмкін? Берілген сұрақтарға сүйеніп,
мәтінді жалғастырып айт.
Сұрақтар:
 Ары қарай Бейбіт не істеді деп ойлайсың?
 Анасы қарияның сөзін қалай түсіндіруі мүмкін?
 Бейбіт одан қандай қорытынды жасайды?
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма

Жауап Балл Қосымша ақпарат
1 Білім алушының ықтимал жауабы:
Бейбіт үйіне жүгіріп келді. Ол
анасына қарияның айтқан сөздерін
түсінбегенін айтты. Анасы оған:
- Иә, қария дұрыс айтады. Жер біздің
екінші анамыз. Себебі адамдар өзіне
қажетті заттардың көбін жерден
алады. Жер адамдарғы бойындағы
барын беріп, қамқорлық жасайды.
Сондықтан оны қорламау керек, - деп
түсіндірді. Бейбіт өзінің ісіне қатты
өкінді. Ол енді жерді қазып
ойнамайтын болды.
1
Оқиғаның соңын болжай
отырып, мәтін құрап айтады.
Баламалы мәтін қабылданады.
1 Оқиғаны берілген мәтінмен
жүйелі байланыстырады.
1 Берілген сұрақтарды қамти
отырып әңгімелейді.
1 Ойын еркін айтып, жеткілікті
сөздік қорын көрсетеді.
Сөйлеу барысында
грамматикал



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.