БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы»
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Математика» 2-сынып 3-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
|
Оқу мақсаты |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау 2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану
|
Орындау уақыты |
15 минут
|
Тапсырма
|
|
Шаршылар ________________________________________
Тіктөртбұрыштар ___________________________________
|
Cкaчaть документ