Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы»

БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы»

21 окт 2024, 22:56
KAZ / 2 сынып
0
0

«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  2-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары

«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

 

Бөлімше

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу

 

Оқу мақсаты

2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен

            ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны,

            тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша

            ажырату және атау 

2.3.2.1 Нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен

            геометриялық  фигураларды орны, қозғалыс және

            бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Көпбұрыштарды ортақ белгілері бойынша жіктейді

  • Нүктелі қағазға берілген нұсқаулыққа сәйкес кесінді, түзу, геометриялық фигуралар салады

 

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

 

Орындау уақыты

15 минут

 

Тапсырма

 

  1. Фигураларға  мұқият қара.  Фигура  атауларының тұсына сәйкес нөмірлерді жаз.

 

 

 

 

 

Шаршылар ________________________________________

 

Тіктөртбұрыштар ___________________________________

 

 

 

 

  1. Нұсқаулықты мұқият оқы. Сызу құралдарын пайдаланып орында.

 

  1. Қағаздың ортасына тігінен орналасқан ұзындығы 3 см кесінді сыз.

  2. Кесіндінің сол жағына кез келген төртбұрыш сал.

  3. Кесіндінің оң жағына кез келген үшбұрыш сал.

  4. Сол жақ төменгі бұрышқа көлденеңінен түзу сызық сыз.

  5. Оң жақ жоғарғы бұрышқа шаршы сал.

 

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.