Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары»

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары»

21 окт 2024, 22:51
KAZ / 2 сынып
2
0

«Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  2-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Жиын және оның элементін белгілеу. және таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

 

Бөлімше

 

4.4 Заттардың комбинациялары

5.2 Математикалық тіл

 

Оқу мақсаты

2.4.4.1 Қоршаған ортадағы заттардан «үш-үштен» комбинациялар жиынын құрастыру

2.5.2.2 Жиынды белгілеу үшін латын алфавитінің бас әріптерін, жиын элементтерін белгілеу үшін латын алфавитінің кіші әріптерін, жиынға тиістілігін және тиісті еместігін белгілеу үшін , және таңбаларын қолдану

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Кез келген жиынның үш элементін қолданып комбинациялар құрастырады.

  • Берілген элементтер бойынша  жиын құрастырады және белгілейді. 

  • Элементтердің жиынға тиісті немесе тиісті еместігін анықтайды.

 

Ойлау дағдыларының  деңгейі

 

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

 

Орындау уақыты

15 минут

 

Тапсырма

 

1. Қоян (Қ), жолбарыс (Ж) және түлкі (Т) бір қатарға тұрмақшы болды.

Оларды орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз.

 




1.    ҚЖТ

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

Қ

Ж

Т

 

 

 

 

 

2. Берілген сандарды екі жиынға бөл және жиындарды  латын әріптерімен белгіле.

 

                      33                             66                            400

 

                                      44                              600

 

  1.                   700                        100

 

 

 

3. а) «Мәшинелар» және «Жасыл түсті заттар» жиындарының қиылысуына тиісті затты қорша.

b) Бұл жиындардың екеуіне де тиісті емес затты сызып таста. 

 




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.