БЖБ Жаратылыстану 2-сынып 1 тоқсан жауаптары «Мен – зерттеушімін»
«Мен – зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Жаратылыстану» 2-сынып 1-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
БЖБ Жаратылыстану 2-сынып 1-тоқсан жауаптары
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мен – зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» ортақ
тақырыбы аясында)
Орындау уақыты15 минут
Тапсырма
1.Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.
БілімБайқампаздықҚұралдарЕңбексүйгіштік
ЗЕРТТЕУШІАҚПАРАТ КӨЗДЕРІ
ҚАСИЕТТЕРІ
4
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мен – зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» ортақ
тақырыбы аясында)
Орындау уақыты15 минут
Тапсырма
1.Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.
БілімБайқампаздықҚұралдарЕңбексүйгіштік
ЗЕРТТЕУШІАҚПАРАТ КӨЗДЕРІ
ҚАСИЕТТЕРІ
4
Cкaчaть документ