Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Настройки поиска


ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОРТАЛ / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Старшая школа / ҚМЖ Алгебра 9 -сыныпқа арналған қысқа мерзім жоспары
ҚМЖ  Алгебра 9 -сыныпқа арналған қысқа мерзім жоспары


File engine/modules/userbox.php is in the folder, which is available to write (CHMOD 777). For security purposes the connection files from these folders is impossible. Change the permissions on the folder that it had no rights to the write. Написать автору
Все материалы
Математика 9 -сыныпқа арналған қысқа мерзім жоспары
Аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат


Тақырыбы:
САБАҚ
Екі айнымалысы бар теңдеулер және олардың геометриялық мағанасы

Күні,айы:
Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.2.1 екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату;
9.2.2.2 екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу;

Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
көп айнымалылы сызықтық емес теңдеулер жөнінде мәліметтер бере отырып,оның ішінде екі айнымалылы теңдеулерді олардың геометриялық мағыналарын қарастыру.


Оқушылардың басым бөлігі:
Жалпы екі айнымалылы теңдеулердің шешімдері оның графиктерінде орналас қан нүктелер жиыны ретінде шексіз көп болатыны жөнінде нақты пікір қалыптастыру.


Кейбір оқушылар:
Тақырып жайлы танысуарқылы тапсырмаларды меңгереді және білімдерін бекітед, оны ойын жеткізе білуде пайдаланады

Бағалау критерийлері
екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің жалпы түрдегі өрнегін жаза біледі
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің шешімдері болатын сандар жұбын ажырата алады. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің қасиеттерін біл арқылы есептерді дұрыс шешеді.
Скачать ҚМЖ Алгебра 9 -сыныпқа арналған қысқа мерзім
Для того, что бы получить доступ к файлам, вам необходимо Войти или Зарегистрироваться

Войти на портал с помощью социальных сетей

Google

Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.