1.Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану оперантты шарттылы
2.Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн мұғалім əрекетін көрсетіңіз оқушының жауабына сəйкес шешім қабылдау
3.Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем икемділік
4.Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы өнімділік тапшылығы
5.қайталанады жəне жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін əңгіме түрі кумулятивтік əңгіме 6.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері технологиялық, əдістемелік, ұйымдастырушылық 7.Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі рəсімдік 8.Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыға тəн өлшем күрделілікке деген сүйспеншілік 9.Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі өзгелерді оқыту 10.Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктері мен дамуы туралы хабарлау кері байланыс 11.Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тəсілі сынақтан өткізу 12.Оқушылардың өзін - өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы ішкі уəж