Сор и Соч
ЖБ_Қазақ тілі (Т2)_1-сынып_2019
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 1-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде емес ) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде
Начальная школа Қазақ тілі 1 класс
48
Тесты
Тест Қазақ тілі Аттестация
2-сыныпта емлесін үйренетін дауыссыздар... Ж: л,р,б,п,н,ң А Адамның қуанышты көңіл-күйін білдіретін оқшау сөздің түрі берілген қатар... Ж: Алақай Айтылуы, жазылуы, естілуі бірдей, брақ мағынасы басқа
Аттестация Қазақ тілі
76
Сор и Соч
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен 9- сыныпқа арналған БЖБ 2
«Жолың болсын, жолаушы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты 9 А2 . Коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу 9.Ж1. Мәтіндердің жанрлық және стильдік
Старшая школа Қазақ тілі 9 класс
173
Сор и Соч
Қазақ тілі 4-сынып Жиынтық бағалау БЖБ (оқыту қазақ тілінде
Қазақ тілі 4-сынып Жиынтық бағалау БЖБ МАЗМҰНЫ І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .............. 4 «Менің Отаным - Қазақстан» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Начальная школа Қазақ тілі 4 класс
2 801
Сор и Соч
Сор и Соч 9 сынып Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту қазақ
МАЗМҰНЫ 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4 «Қазақ жазуының даму жолы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ......................................... 4 «Жолың болсын,
Старшая школа Қазақ тілі 9 класс
886
Учебники и книги
Казахский язык методика Для учителей 4 класса
Кіріспе «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты  қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік
Школьная библиотека Қазақ тілі 4 класс
396
Қазақ тілі ережелері
Қазақ тілі ережелері Фонетика – тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала. Фонетика дыбыстардың жасалу, айтылу, естілу және буын, екпін, интонация мәселелерін қарастырады. Қазақ афавитінде: 42
Педагогам Қазақ тілі
936

Вход на сайт



Войти с помощью социальных сетей

Вконтакте @ Mail.ru Яндекс

RAO.kz

Казахстанский педагогический портал




© 2017 - 2019 год