Педагогическая копилка

Информатика Салгараева Г.

Информатика Салгараева Г.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для девятого класса по Информатика. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Арман-ПВ" в 2019 году с участием Салгараева Г., Калымова Г., Орынтаева Ж.. Электронные учебники, включая возможность создания пометок в тексте, легко доступны на различных устройствах. Страниц: 96. Язык: Казахский. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшите нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Салгараева Г., Калымова Г., Орынтаева Ж. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


Мазмуны
Алгы сoз ......................................................................................................4
1-БОЛIМ. АКПА РАТПЕН ЖУ МЫС ЖАСАУ .............................................5
§ 1. Ак параттын сипаттары ...................................................................6
§ 2. Ком пьютер де узак уакыт жумыс iстеу
тауекелiн сыни турде багалау .............................................................10
§ 3. Кужаттармен бiрлесiп жумыс жасау .........................................15
§ 4. Же лi лiк эти кет ................................................................................24
1-бo лiм дi корытындылауга арнал ган тест тап сырмалары ..........28
2-БОЛIМ. КОМПЬЮТЕР ТАНДАЙМЫЗ ..................................................31
§ 5. Ком пьютер дiн кон фигурациясы .................................................32
§ 6. Прак тикум. Компьютер дiн кон фигурациясы .........................38
§ 7. Прог раммалык жасактаманы тандау ........................................40
§ 8. Ком пьютер кунын есептеу ............................................................45
2-бo лiм дi корытындылауга арнал ган тест тап сырмалары ..........54
3-БОЛIМ. ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫ ...................................................................57
§ 9. Деректер базасы: негiзгi тусiнiктер мен аныктамалар .........58
§ 10. Кес те. Орiс жане жазба ту ралы тусi нiк ..................................62
§ 11. Деректер базасы.
Электрон дык кес теде деректер базасын ку ру .................................65
§ 12. Ак паратты iздеу адiстерi .............................................................69
§ 13. Дерек тердi сурыптау жане суз гi леу .........................................74
§ 14. Прак ти кум. Деректер базасы мен жумыс.
«Пан дiк олим пиада» деректер базасын ку ру ..................................78
§ 15. Прак ти кум. Деректер базасында iздеу
жане сузгiлеу бойынша жумыс ..........................................................81
3-бo лiм дi корытындылауга арнал ган тест тап сырмалары ..........82
4-БО ЛIМ. PYTHON ПРОГРАММАЛАУ ТIЛIНДЕ
АЛГОРИТМДЕРДI ПРОГРАММАЛАУ .....................................................85
§ 16–17. Бiрoлшемдi массив .................................................................86
§ 18–19. Бе рiлген сипаттары бар элементтердi iздеу .....................93
§ 20. Практикум. Элементтер дiн ор нын ауыстыру ......................100
§ 21. Прак тикум. Массив элементтерiн сурыптау ........................103

§ 22. Прак тикум. Элемент тi жою жане кiрiстiру .........................107
§ 23. Екioлшемдi мас сивтер ...............................................................111
§ 24. Прак ти кум. Екioлшемдi массивте эле мент тi жою жа не
кiрiстiру ...................................................................................................114
§ 25. Прак тикум. Екioлшемдi массивтердi шешу ........................116
4-бo лiм дi корытындылауга арнал ган тест тап сырмалары ........118
5-БО ЛIМ. PYTHON ПРОГ РАММАЛАУ
ТIЛIН ДЕ 2D ОЙ ЫНЫН КУРУ ...................................................................121
§ 26. PyGame кi тапханасы. Кiтапхананы косу .............................122
§ 27. Ой ын те ре зе сiн жа сау ушiн PyGame
кiтапханасынын дайын модульде рiн пай далану .........................127
§ 28. PyGame кi тапханасы нын баска да дай ын
модульдерiмен танысу .......................................................................131
§ 29. Арткы фон мен ойын кейiпкерлерi .......................................139
§ 30. Кейiпкерлердi анимациялау. Спр айттарды
жасау. Ойынга дай ын кейiп керлердi жуктеу ...............................145
§ 31–32. Спр айттарды пернетактамен козгал ту
жане баскару ..........................................................................................150
§ 33–34. Практи кум. Шарттарды программалау.
Дайын сцена рий бой ынша ойын азiрлеу .......................................158
5-бo лiм дi корытындылауга арнал ган тест тап сырмалары ........165
Глоссарий ................................................................................................168
Пайдаланылган адебиеттер ...............................................................172

Открыть полную версию