Педагогическая копилка

Информатика Кадыркулов Р.

Информатика Кадыркулов Р.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для девятого класса по Информатика. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году с участием Кадыркулов Р., Нурмуханбетова Г. на Казахский языке. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Кадыркулов Р., Нурмуханбетова Г. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


МАЗМУНЫ

Курметтi окушы! 3

I. Акпаратпен жумыс жасау

1.1. Акпараттын касиеттерi. 4

1.2. Кужаттармен бiрлескен жумыс 8

1.3. Google drive-та кужатты бiрлесе oндеу кызметiн пайдалану ..... 13

1.4. Желiлiк этикет 17

II. Компьютер тандаймыз 

2.1. Компьютердiн конфигурациясы... 22

2.2 . Программалык камтамасыз етудi тандау........ 27 

2.3. «Компьютер кунын есептеу» жобасын орындау 33

III. Деректер базасы

3.1. Деректер базасы 37 

3.2. Excel кестелiк процессорында деректер базасын куру 41

3.3. Excel кестелiк процессорында акпаратты iздеу адiстерi 46

3.4. Деректердi сурыптау 52

3.5. Деректердi сузгiлеу. 57 

3.6. Деректердi кенейтiлген сузгi аркылы iрiктеу. 62

3.7-3.8. Деректер базасымен жумыс iстеу (мини-жоба).. 67

IV. Python программалау тiлiнде алгоритмдердi программалау

4.1. Бiр oлшемдi массив 71

4.2. Бiр oлшемдi массивте деректердi енгiзу жане шыгару 76 

4.3. Белгiленген сипаттары бар элементтi iздеу 80

4.4. Бiр oлшемдi массивтерге есептер шешу. Практикалык жумыс. 86

4.5. Элементтердiн орындарын ауыстыру. 90

4.6. Сурыптау 96 

4.7. Элементтi oшiру жане кою. 103

4.8. Екi oлшемдi массив.. 109

4.9. Екi oлшемдi массивтiн негiзгi параметрлерi 114

4.10. Бiр жане екi oлшемдi массивтерге арналган шыгармашылык-практикалык жумыс 120 

V. Python программалау тiлiнде 2D ойынын куру

5.1. PyGame. PyGame кiтапханасы 124

5.2. Арткы фон мен ойын кейiпкерлерi 128

5.3. Ойын кейiпкерлерiн тандау 132

5.4. Кейiпкерлердi анимациялау 137

5.5. Пернетактадан кейiпкердi баскару 141

5.6. Спрайттар соктыгысуын аныктау 145

5.7. Шарттарды программалау. Футболшы ойыны 151

Терминология 156

Глоссарий 161

Пайдаланган адебиеттер 163

Открыть полную версию