Информатика Салгараева Г.
rao.kz – ваш источник электронных учебников для десятого класса по "Информатика". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработанные издательством "Арман-ПВ" в 2019 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах, разработанные Салгараева Г., Базаева Ж., Маханова А.. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.
МАЗМУНЫ
Алгы сoз ...........................................................................................................4
1-бo лiм. Акпараттык кауiпсiздiк ..................................................................5
§ 1. Ак параттык кау iп сiз дiк .......................................................................6
§ 2. Ак паратты коргау адiстерi .................................................................11
§ 3. Же ке тулганы идентификациялау адiстерi .................................. 17
Жиынтык багалау тапсырмаларынын улгiлерi ..................................21
2-бo лiм. Бейне контент куру .........................................................................23
§ 4. Бей немен жумыс iстеуге арнал ган прог раммалар ......................24
§ 5. Бей не тусiру ...........................................................................................34
§ 6. Бей немонтаждау дын ере жесi ............................................................41
§ 7. Бей ненi монтаждау ..............................................................................46
§ 8–9. Прак ти кум. Жо баны азiрлеу жане коргау ................................52
Жиынтык багалау тапсырмаларынын улгiлерi ..................................54
3-бo лiм. Ди зайн тео риясы .............................................................................57
§ 10. Бiз дiн oмi рiмiзде гi ди зайн ...............................................................58
§ 11. «Жак сы дизайн» прин ци пi..............................................................62
§ 12. Веб-бетке арналган графика ...........................................................66
§ 13–14. Сайтдизайнын азiрлеу ...............................................................74
§ 15–16. Прак тикум. Сайт дизайнын азiрлеу .......................................79
Жиынтык багалау тапсырмаларынын улгiлерi ..................................85
4-бo лiм. Веб-жобалау ......................................................................................87
§ 17. Сайт тын картасы ...............................................................................88
§ 18. Сайт тын бас ты бе тi ............................................................................93
§ 19. Маз муны .............................................................................................104
§ 20. Веб-беттегi мультимедиа ................................................................109
§ 21. Сайт ты жариялау ............................................................................. 117
§ 22. Сайт ты насихаттау ...........................................................................122
§ 23–24. Практикум. Сайт куру .............................................................129
§ 25–26. Прак ти кум. Сайтты жариялау. Жо баны коргау...............132
Жиынтык багалау тапсырмаларынын улгiлерi ................................133
5-бo лiм. Жасан ды ин тел лект жа не Blockchain технологиясы .........135
§ 27–28. Ма шиналык окыту принциптерi ..........................................136
§ 29–30. Ней ронды желiлер дiн жу мысы
жане уйымдастыру принциптерi ...........................................................144
§ 31–32. Жа санды интеллектiнi колдану саласы ..............................153
§ 33–34. Blockchain тех нологиясы .........................................................165
Жиынтык багалау тапсырмаларынын улгiлерi ................................170
Глоссарий .....................................................................................................172
Пайдаланылган адебиеттер .................................................................... 174