File engine/modules/userbox.php is in the folder, which is available to write (CHMOD 777). For security purposes the connection files from these folders is impossible. Change the permissions on the folder that it had no rights to the write.
Написать автору
8.1.1.1-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; 8.1.5.1-тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.2.1.1-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау; 8.2.4.1-идеялықжағынанұқсасмәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнныңдамуынсалыстырып,талдау 8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау; 8.3.4.1-мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау 8.4.1.1-мәтіндердіңжанрлықжәнестильдік ерекшелігінсақтап,интервьюжазу; 8.4.3.1-жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу
1-тоқсан Мен армандайтын мектеп
Электронды кітапхананы пайдаланамын
Жоба жұмысын орында-дым
Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета» әңгімесі Ғажайыппланета–жанды планета «Рухани жаңғыру» – тарих пен инновацияның сабақтастығы Нәтижесабақ.Менне үйрендім? Жиынтық бағалау
8.1.1.1-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; 8.1.5.1-тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.2.1.1-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау; 8.2.4.1-идеялықжағынанұқсасмәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнныңдамуынсалыстырып,талдау 8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау; 8.3.4.1-мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау 8.4.1.1-мәтіндердіңжанрлықжәнестильдік ерекшелігінсақтап,интервьюжазу; 8.4.3.1-жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу
1-тоқсан Мен армандайтын мектеп
Электронды кітапхананы пайдаланамын
Жоба жұмысын орында-дым
Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета» әңгімесі Ғажайыппланета–жанды планета «Рухани жаңғыру» – тарих пен инновацияның сабақтастығы Нәтижесабақ.Менне үйрендім? Жиынтық бағалау
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді тапқызады, сөйлем құратады,диалог- тірөлгебөліпоқытады.Оқущылардиалогтегіқоюқаріппенберілгенсөзтіркестерініңмағынасынанықтайды,болжалдықсанесімбарсөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіреді. «Дұрыс-бұрыс» тәсілінің негізінде мәтіндегіақпараттыңдұрыстығынанықтайды.(5,6,7-тапсырмалар). Дескриптор: -мәтіннен қажет ақпаратты алады; -диалогті рөлге бөліп оқиды; - сөзтіркестерініңмағынасынанықтайды; - болжалдықсанесімбарсөйлемдердітабады. Қалыптастырушыбағалау.Мұғалімкөңілкүйсмайликтеріарқылы бағалайды.