Педагогическая копилка

БЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 9 сынып 3 тоқсан «Биотехнология жаңалықтары»

Жиынтық бағалау «Биотехнология жаңалықтары»

Қазақ тілі мен әдебиеті 9 сынып 3 тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні (оқыту қазақ тілінде емес) бойынша жиынтық ағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

БЖБ Қазақ тілі мен әдебиеті 9 сынып 3 тоқсан «Биотехнология жаңалықтары»

«Биотехнология жаңалықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 
Сөйлеу әрекетінің түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау дағдыларының  
деңгейі 
Орындау уақыты 
Оқылым 
Жазылым 
9.3.4.1 
Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін 
салыстырып, талдау жасау 
9.4.2.1 Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе 
бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен 
кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп 
жазу 
Білім алушы: 
 Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшелігін ажыратады 
 Ұсынылған 
шешімнің 
артықшылығы 
кемшіліктерін салыстырып, эссе жазады 
Жоғары деңгей дағдылары 
15-20 минут 
мен 
Тапсырма 
1. Мәтіндерді оқып. стилін, жанрын салыстырыңыз. Ерекшеліктерін, ұқсастығы мен 
айырмашылығын ажыратыңыз. 
1-мәтін 
2-мәтін - - - - - 
Сәлеметсіз бе, мына алмаларыңыз 
қаншадан? 
500 теңге... 
Імм, ммм... Неге СОНША қымбат? 
Бұл алмалар шетелден әкелінген. 
Құрты 
жоқ. 
Ұялмай 
қоясың 
дастарқанға. Өте дәмді. Үп-үлкен... 
Салып берейін, қанша келі аласыз? 
Жо-жоқ, 
бұл 
алмалар 
гендік 
модификацияланған өнімдер ғой. 
Оның пайдасынан зияны көп. Сырты 
жылтыр болғанмен, денсаулыққа зиян. 
Маған анау тұрған өзіміздің жергілікті 
жердің 
құрт 
беріңіз... 
жеген 
алмасынан 
Жасанды гендік модификация дегеніміз – лаборатория жағдайында бөлініп алынған 
геннің басқа ағзаға жасанды жолмен 
енгізілуі. Бұл реципиент өсімдік адам үшін 
қолайлы қасиеттерге ие болуы үшін, түрлі 
вирустар мен ауруларға, сыртқы ортаның 
қолайсыз факторларына төзімді болуы үшін 
жасалады. Гендік өзгертілген дақылдардан 
алынған өнімдердің татымдылық сапасы 
жақсы әрі ұзақ сақталатын, өнімді мол 
беретін қасиеттерімен ерекшеленеді. 
____________________________________________________________________________ 
_____________________________________________________________________________ 
2. «ГМӨ-ның пайдасы басым ба, әлде зияны ма?» деген тақырыпта эссе жазыңыз. 
Мәселенің екі жағын қарастыра отырып, өз ойыңызды аргументтермен дәлелдеңіз.  
_____________________________________________________________________________ 
_____________________________________________________________________________

Открыть полную версию