СОР Казахский язык 4 класс за 4 четверть «Болашаққа саяхат» с ответами
Суммативное оценивание за раздел «Болашаққа саяхат»
«Казахский язык» 4 класс за 4 четверть
Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании,
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» для учащихся в 4 классах. Методические
рекомендации подготовлены на основе учебной программы по предмету «Казахский язык» (в рамках обновления содержания среднего
образования) для начальной школы (1 – 4 классы) (с русским языком обучения) и учебного
плана.
Задания для суммативного оценивания за раздел/сквозную тему позволят учителю
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на четверть.
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических
рекомендациях предлагаются задания, критерии оценивания с дескрипторами и баллами.
Также в сборнике описаны возможные уровни учебных достижений учащихся (рубрики).
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.
СОР Казахский язык 4 класс за 4 четверть «Болашаққа саяхат» с ответами
«Болашаққа саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Оқылым
Жазылым
4.3.1.1* Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты
тауып/шолып/белгі қойып оқу
4.4.5.2 Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын
сақтау
4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және
құрмалас сөйлем құрастыру
Білім алушы
• Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
• Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтайды
• Жазу барысында үндестік заңын сақтайды
• Сөйлемдер құрастыруда сөздердің орын тәртібін
сақтайды
Білу және түсіну
Қолдану
20 минут
Ертеде бір отбасында кішкентай Робот өмір сүрді. Оны зауытта жасады.
Кішкентай Робот отбасы мүшелеріне көмектесті, кешке қызықты әңгімелер айтты,
кішкентай балалармен ойнады.
Кішкентай Роботтың адам болғысы келді. Мерекелерде барлығымен бірге
көңіл көтергісі келді. Бірақ ол өзінің ешқашан адам бола алмайтынын түсінді.
Осындай ойлардан кішкентай Роботтың көңілі түсетін.
Күндер өте берді. Кішкентай балалар өсті. Роботтың әңгімелерін ешкім
тыңдамады, ешкім оған назар аудармады. Кішкентай Роботтың ғажайып сиқыр
жасағысы келді.
Бір күні ол ...
1) Мәтінге қай атау сәйкес келеді?
А) кішкентай Роботтың өмірі
В) кішкентай Роботтың ойлары
С) кішкентай Роботтың мерекесі
D) кішкентай Роботтың әңгімелері
2) Кішкентай Робот неліктен көңілсіз болып жүрді?
_______________________________________________________________________