Педагогическая копилка

СОР Казахский язык 4 класс за 3 четверть «Қоршаған ортаны қорғау» с ответами

Суммативное оценивание за раздел «Қоршаған ортаны қорғау»

«Казахский язык» 4 класс за 3 четверть

Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании, 
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» для учащихся в 4 классах. Методические 
рекомендации подготовлены на основе учебной программы по предмету «Казахский язык» (в рамках обновления содержания среднего 
образования) для начальной школы (1 – 4 классы) (с русским языком обучения) и учебного 
плана.  
Задания для суммативного оценивания за раздел/сквозную тему позволят учителю 
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на четверть.  
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических 
рекомендациях предлагаются задания, критерии оценивания с дескрипторами и баллами. 
Также в сборнике описаны возможные уровни учебных достижений учащихся (рубрики).  
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер. 

СОР Казахский язык 4 класс за 3 четверть «Қоршаған ортаны қорғау» с ответами

«Қоршаған ортаны қорғау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 
Сөйлеу әрекетінің 
түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау 
деңгейі 
дағдыларының 
Орындау уақыты 
Оқылым 
Жазылым 
4.3.4.1* 
Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және 
кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған 
сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған 
жауап беру 
4.3.2.1 Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды 
түсіну  
4.4.1.1* Шағын сюжетті комикс/ буклет/ коллаж/ жарнама/ 
презентацияны сөйлемдермен толықтыру 
4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай және 
құрмалас сөйлем құрастыру 
Білім алушы 
• Мәтіннің мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді 
• Мәтіннің негізгі ойын анықтайды 
• Сюжетті суреттер бойынша сөйлемдер құрастырады 
• Сөйлем құрастыруда сөздердің орын тәртібін сақтайды 
Қолдану 
Жоғары деңгей дағдылары 
20 минут 
1-тапсырма 
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында. 
Біз табиғаттың байлығын көп пайдаланамыз. Бірақ бізге табиғатты қорғау да 
қажет. Біздің елімізде «Халықаралық табиғат қорғау қоғамы» бар. Оның басты 
мақсаты – саны азайып, жойылып бара жатқан аң-құстарды, өсімдіктерді 
қамқорлыққа алып, арнайы кітапқа жазу. Мұндай кітапты «Қызыл кітап» деп 
атайды. Оның қызыл және сары парақтары бар. Қызыл парағына жойылып бара 
жатқан жануарлар, ал сары парағына саны аз аң-құстар, өсімдіктер жазылады.  
Қазақстанның Қызыл кітабына қызыл қасқыр, Тянь-Шань қоңыр аюы, барыс, 
қарақұйрық, Алтай арқары сияқты сирек кездесетін жануарлар енгізілген. Бұл 
жануарлардың саны қорегінің азаюынан, бағалы терісі мен мүйізі үшін аулаудың 
салдарынан сиреп кеткен.  
Адам – табиғаттың бір бөлшегі. Адамдар табиғатсыз өмір сүре алмайды. 
Табиғатты аялай білуіміз керек. 
1) «Халықаралық табиғатты қорғау қоғамын» құрудың мақсаты не?  
A) саны аз аң-құстарды, өсімдіктерді зерттеу 
B) саны көп аң-құстарды арнайы кітапқа жазу 
C) саны көп аңдар мен құстар туралы хабарлап отыру  
D) саны аз аң-құстарды, өсімдіктерді қамқорлыққа алу 
2) Мәтін бойынша сөйлемдерді толықтыр. 

Открыть полную версию