Педагогическая копилка

СОР Казахский язык 3 класс за 2 четверть «Уақыт» с ответами

Суммативное оценивание за раздел «Уақыт»

«Казахский язык» 3 класс за 2 четверть

Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании, 
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» 
для обучающихся в 3 классах. Методические рекомендации подготовлены на основе 
учебной программы и учебного плана.  
Задания для суммативного оценивания за раздел/ сквозную тему позволят учителю 
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на 
четверть.  
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических 
рекомендациях предлагаются задания, Критерий оценивания с дескрипторами и баллами. 
Также в сборнике описаны возможные Уровень учебных достижений учащихся (рубрики). 
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.  

СОР Казахский язык 3 класс за 2 четверть «Уақыт» с ответами

«Уақыт» ортақ тақырыбы  бойынша жиынтық бағалау 
Сөйлеу әрекетінің  
түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Ойлау дағдыларының  
деңгейі 
Орындау уақыты 
Тыңдалым 
Айтылым 
3.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер 
мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі 
сөйлемдердің мазмұнын түсіну  
3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) 
Білім алушы 
• Шағын мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын анықтайды 
• Тірек сөздерге сүйеніп әңгімелейді   
Білу және түсіну 
Қолдану 
20 минут 
1-тапсырма 
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында. 
Менің атым – Айдар. Жасым сегізде. Мен үшінші сыныпта оқимын. Уақытты 
дұрыс пайдалану үшін  күн тәртібінің кестесін  жасадым. Таңертең сағат 7-де тұрамын. 
Төсегімді жинаймын. Беті-қолымды жуып, таңғы асымды ішемін. Киініп, мектепке 
барамын. Мен бірінші аусымда оқимын. Сағат 8-де сабақ басталады. Үйге келіп, түскі 
асымды ішемін.  Біраз демаламын. Далаға шығып, серуендеймін. Үй тапсырмасын 
орындаймын.  Бос уақытымда теледидар көремін. Ұйықтар алдыңда кітап оқимын.    
Сағат 10-да ұйықтаймын. 
• Мәтінге сәйкес екі сөйлемді белгіле (). 
Ол үшінші сыныпта оқиды.  
Ол бос уақытында киноға барады. 
Ол өзінің уақыт кестесін жасады. 
• Сұрақтарға қысқаша жауап жаз. 
1) Айдар таңертең сағат нешеде тұрады? ________________ 
2) Ол кешке сағат нешеде ұйықтайды?    ________________ 
2-тапсырма 
Уақыт кестесін құрудың қандай пайдасы бар? Тірек сөздерге сүйеніп, әңгімеле. 
Тірек сөздер:  
Күн тәртібін сақтау, бос уақыт, уақытты дұрыс пайдалану, уақытты дұрыс бөлу, жұмыс 
пен демалысты реттеу, уақытты босқа өткізбеу.

Открыть полную версию