Педагогическая копилка

Тест ЖИ жауаптары

1. Төменде көрсетілген тұжырымдардың қайсысы генеративті жасанды интеллектіні нақты анықтайды? a. Деректерді бейімдеуді, түрлендіруді қамтамасыз ететін бағдарламалық кешен. b. Бар деректерді елеулі өзгеріссіз біріктіретін технология. c. Мәтін, сурет және видео сияқты жаңа контент жасайтын технология. d. Дайын ақпаратты өңдеуді және талдауды автоматтандыруға арналған жүйе. 2. Промпт құру қағидаттарын сипаттайтын, «ЛИСТ» қысқарған сөзінде «И» әрпі нені білдіреді? a. Итеративность (Итеративтілік) b. Избыточность (Артықшылық) c. Искренность (Шынайылық) d. Интеллектуальность (Зияткерлік) 3. Нейрожеліні пайдаланатын адамдардың қай дағдысы промпт-инжиниринг деп аталады? a. ЖИ-ні қолданудың ішкі регламенттерін жобалау, енгізу. b. Нейрожеліге дұрыс сұраныс құрастыру. c. Әріптестермен және оқушылармен тиімді тәжірибемен алмасу. d. Ақпараттың шынайылығын көптеген дереккөз арқылы тексеру. 4. Төменде көрсетілгендердің қайсысы мұғалімнің нейрожеліні қолданудағы этикалық қағидаларға сәйкес келмейді? a. Интерактивті тапсырмаларға идеяларды нейрожеліден алу. b. Әр түрлі дайындық деңгейіндегі оқушыларға бейімделген сабақ үлгілерін құрастыру. c. Нейрожелінің тапсырмаларды тексеріп, баға коюы. d. Сабақ жоспарын құрастыру, т.б. күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру. 5. «Оқу тапсырмасын құрастыруға арналған сұраныс мәтінін жаса. Келесі сипаттамаларды ескер...» деген промптте нейрожелімен диалог жүргізу тактикасы қалай аталады? a. Мета-промптинг Before-Answer b. Zero-Shot Prompting c. Ой тізбегі d. Ask-
Открыть полную версию