Педагогическая копилка

6 кл тәрбие сағаты 15 09 2025 Алтынай

Сынып сағаты Күні Сынып жетекші Сынып: 6 Тәрбие тақырыбы Тәрбие сағатының тақырыбы Тәрбие сағатының мақсаты: Қауіпсіздік сабағының тақырыбы Қауіпсіздік сабағының мақсаты Құндылықтарды дарыту Апта дәйексөзі №3 15.09.2025 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: «Адал еңбек – адамдықтың белгісі» Оқушыларды адал еңбектің маңызын түсінуге, еңбекқорлық пен жауапкершілікке тәрбиелеу. Еңбектің адам өміріндегі құндылық екенін ұғындыру. «Интернетте жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады? » оқушыларды «жеке деректер» ұғымымен таныстыру, интернет желісіндегі қауіпсіздік дағдыларын қалыптастыру Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекқорлық-адамның ең жақсы қасиеті Сабақтың барысы: Сынып сағатының кезеңі уақыт Сынып сағатының басы (10 мин) Сынып сағатының ортасы (20 мин) Қауіпсіздік сабағы (10 мин) Сынып жетекшінің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар – «Жасырын мамандық» ойынын бастайды: қорап ішіне әртүрлі еңбек құралдарының кішкентай макеттерін немесе суреттерін салады. Бір оқушы қолымен алып, сипап, қандай мамандыққа тиесілі екенін табуы керек.– «Еңбексүйгіш жүрек» әдісі: жүрекше қағаздарға «еңбекқор адам қандай болады?» деген сұрақ жазылып, оқушылардан жауап жиналады. – «Еңбек ертегісі» топтық тапсырмасы: әр топқа «Еңбексіз күн», «Адал еңбекпен келген табыс», «Жауапкершіліксіз бала» тақырыптары беріледі. Олар 5 минут ішінде қысқа ертегі құрастырып, сахналайды.– «Еңбек баспалдағы» ойыны: тақтаға еңбекке апаратын баспалдақ суреті ілінеді. Әр басқышқа оқушылар еңбекке қатысты бір жақсы қасиетті жазады (мыс: еңбекқорлық, адалдық, табандылық, ынта). «Жеке деректер» – бұл белгілі бір адам туралы ақпарат. Бұл бізге көпшіліктің ішіндегі адамды тануға, – Оқушылар затты сипап мамандықты табады.– Жүрекшелерге өз ойларын жазады және ортада бөліседі. Қорап, еңбек құралдарының суреттері немесе макеті, жүрек пішінді қағаздар, маркерлер – Топпен ой құрастырып, шағын сахналық көрініс көрсетеді.– Әр топ кезекпен баспалдаққа шығып, қағазға қасиеттерін жазып іледі. Ват
Открыть полную версию