Педагогическая копилка

11 кл Әдебиет ҚМЖ 2023-2024-1

Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : Күні: 6.09 Сынып: 11 «А» Сабақтың тақырыбы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты Сабақтың кезеңі/ уақыт Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 6 минут І бөлім. Кеңістік пен уақыт Скабулова Ж.М Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: О.Бөкей «Атау кере» повесі 11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау; Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін анықтай алады; әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындай алады; Сабақтың барысы Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Оқушылар Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен бүгінгі сабақтың Ауызша Оқулық таныстыру; тақырыбы мен оқу мадақтау 11-сынып мақсатын арқылы бағалау «Атамұра» айқындайды. Жарайсың! баспасы «Атау кере» Атау кере Тамаша! сөзінің Керемет! мағынасына талдау жасайды. Қысқаша конспект Оралхан Бөкей (28.09.1943–17.05.1993) — жазушы-драматург, журналист, ҚР мемлекеттік сыйлығы, ҚР Жастар сыйлығының лауреаты, Н.Островский атындағы Бүкілодақтық әдеби сыйлықтың лауреаты. Жазушы, драматург Оралхан Бөкей өзінің мектеп бітіру кешінде: «Мен Алтайдың сұлу табиғатын, сарқылмас байлығын танытуды мақсат етемін ... жазушы болуды армандаймын. Адам арманын алдына мақсат етіп қойса, оған жетуге тиісті. Мен де мақсатыма жетемін деп сенемін», – деген екен. Өр Алтайдың өжет ұлы сөзінде тұрды. Көркем сөздің хас шебері атанып, әйгілі жазушы болды. Бүгінгі сабақта жазушының «Атау-кере» шығармасымен танысатын боламыз. «Атау-кере» – сөзі ашынғанда, болмаса шарасыздықта ғана айтылатын зілді, ауыр ұғым, адам жанын жаралайтын ауыр сөз. Адам қоғамдық та, рухани да құбылыс болғандықтан, қоғам дамуындағы өзгерістер адам санасына ықпал етпей қоймайды. Романның «Қауіпті будан» деген екінші аты жазушыны
Открыть полную версию