Педагогическая копилка

7 кл Әдебиет ҚМЖ 1 тоқсан 2025 2026 Мектеп docx

Бекітемін:___________ Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : Күні: Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Сабақтың мақсаты Құндылықтарға баулу 7-сынып Қазақ әдебиеті 1-сабақ 1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер. 7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады. Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; Құндылық: бірлік және ынтымақ бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/ уақыт Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 35 минут Педагогтің әрекеті Білім алушының әрекеті Бағалау Ресурстар Оқушылармен амандасу, қатысуын Психологиялық ахуал Талқылау кезінде түгендеу. Оқушылар арнайы оқушылардың https://kk.wi «Гүлмен тілек» Гүлді алақанға ұстап дайындалып келген гүлді айтылған пікірлері kipedia.org/w тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар алақандарына салып тұрып, мен көзқарастары iki (сергіту және топқа біріктіру) бір-біріне тілек тілейді. ауызша 1-топ: «Жәдігер» Гүлдің артына жазылған мадақтау арқылы Оқулық 2-топ: «Өлең» сөздер арқылы 4 топқа бағаланып, 7-сынып 3-топ: «Эпос» бөлінеді. сабақтың келесі Қазақ 4-топ: «Жыр» кезеңінде белсенді әдебиеті Сабақтың тақырыбы мен оқу қатысуына «Мектеп» мақсатымен таныстыру; ынталандырады баспасы Ойтүрткі Жарайсың! 2017 ж «Байланыс» әдісі Керемет шешім! • Сабақта не айтылуы мүмкін? Сұрақтарға жауап береді. Ойлы шешім! • «Көне жәдігерлер» деген сөз тіркесін Мұндай ойлы естігенде қандай байланыс сезіледі? пікірлерді ешқашан «Жәдігер» деген сөзді қалай естімеппін! түсінесіңдер? Лиро-эпостық жырларға жататын қандай жырларды білесіңдер? 1-тапсырма Дескриптор Венн диаграммасы арқылы Венн диаграммасы арқылы Білім алушы Қазақ
Открыть полную версию