Педагогическая копилка

9 сынып әдебиет 1-тоқсан Қмж

Қысқамерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Ислам дәуірі әдебиеті №1-сабақ. Бөлім: Атадан қалған асыл сөз» бөлімі Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы:9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ислам дәуірі әдебиеті Оқу бағдарламасына 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау сәйкес оқу мақсаты Сабақтың мақсаты: 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтауды үйренеді Құндылықтарға баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарымқатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. Сабақтың барысы: Сабақ Педагогтің Оқушының іс-әрекеті кезеңі/Уақыты іс-әрекеті Сабақтың басы (Ұ). Мақсаты: Қызығушылықт Ұйымдастыру Оқушылар біры ояту. кезеңі: біріне тілек 7 мин. 1. Оқушылармен білдіреді, тыңдау амандасу, дағдыларын түгендеу. дамытуға 2. Ынтымақтастық бағытталады, атмосферасын сондай-ақ барлық қалыптастыру оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Жаңа сабаққа кіріспе (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланысты ру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне 1. Ислам дәуірі әдебиеті қандай әдебиет? 2. Ол туралы не білесің? Бағалау Ресурстар Тиімділігі: Оқушылар бірбіріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
Открыть полную версию