Педагогическая копилка

10 қазақ тілі әд қмж

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:Б.Оңтаев Күні:02.09 Мұғалімнің аты-жөні: Тәтім А. Сынып: 10в Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Еңбек нарығы Осы сабақта қол 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) жеткізілетін оқу құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; мақсаттары 10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу Сабақ мақсаттары Тілдік мақсат Бағалау критерийлері Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыстар АКТ қолдану дағдылары Бастапқы білім Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдайды. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. Пәнге тән лексика мен терминология: мәтін , мақала Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер еңбек нарығы, мамандық таңдау Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдайды. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. Рухани құндылықтарға баулу. Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру, еңбекке баулу. Тарих тіл, өнер,халық ауыз әдебиеті. Ноутбук Мәңгілік ел туралы біледі. Сабақ барысы Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. «Біз өте жақсымыз» әдісі. Сандар арқылы 3- топқа бөліп аламын. Бағалау критериімен таныстырамын. Ширату жаттығуы Ердің атын еңбек шығарар. • Кім еңбек етсе, сол тоқ. • Түйір нан – тамшы тер. • Ексең егін, ішерсің тегін. • Екі қолға – бір күрек. • Жұмыстың жаманы жоқ. • Қызмет қыл да, міндет қыл Бүгінгі күні экспорттық тауарлардың сапасы айтарлықтай жақсарды. Шетелге шығарылатын өнімдердің үштен бірі экономиканың шикізаттық емес секторына тиесілі. Кейбір тауарлар үшін жаңа нарықтар ашы
Открыть полную версию