Педагогическая копилка

9 кл Әдебиет ҚМЖ 1-тоқсан 2023-2024ж

Бекітемін:__________ Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : Күні: Сынып: 9 Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Сабақтың мақсаты Сабақтың кезеңі// уақыты Сабақтың басталуы 5 минут 5 минут Сабақтың ортасы 10 минут І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; Көркем шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады. Поэтикалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады. Сабақтың барысы Педагогтің әрекеті 2. Психологиялық ахуал «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Ой түрткі 1. Ел басқарған әкім болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу қажет деп ойлайсыңдар? 1-топ: Әділ болу үшін не істеу керек? 2-топ: Ақылды, зерек адам елді жалғыз өзі басқара ала ма? 3-топ: Қандай адамдар билік жүргізе алмайды? 1-тапсырма: Ж.Баласағұнның «ақыл, білім, білік, дағды» ұғымдарына қандай анықтамалар бергенін жалғастырыңдар: Білім Білік Дағды «Ақыл қайда болса, ұлылық толады, білім кімде болса, сол білікті болады»; «Біліктіні тыңда, ақылдың бұлағы, білімді сөз –шырын, жанның құнары»; «Білік мәнін біл, не дейді білген ер: білім білсең, бәле жүрмес Оқушының әрекеті Психологиялық ахуал 1.Сәлемдесу «Білім – інжу, түбінде анық, қойма сан»; «Ақылшырақ , қара түнді ашатын, білім – жарық, нұрын саған шашатын» ; «Білім – байлық , азаймас һәм жоғалмас, еш қарақшы, ұрыға да тоналмас! Қазақ әдебиеті 1-сабақ. «Білік берді – адам бүгін жетілді, ақыл бердіталай түйін шешілді»; «Оқу-тоқу берер – білім, парасат, оның бәрі ақыл емес, қарасақ». «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы - Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді
Открыть полную версию