5 кл Қазақ тілі ҚМЖ 2-тоқсан 2024-2025
Бекітемін:_________
Бөлім:
Педагогтің тегі, аты,
әкесінің аты :
Күні:
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары:
Сабақтың мақсаты
Құндылықтарға баулу
Қысқа мерзімді жоспар
4. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі.Лексика
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Жануарлар әлемі. Сөздің тура және ауыспалы мағыналары
5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты
монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру;
5.4.3.1 омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдан
Әлеуметтік-мәдени тақырыпқа байланысты монологтегі көтерілген мәселен
түсіндіре алады, тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай қолдана алады.
Құндылық: бірлік және ынтымақ
-сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу
Құндылық: әділдік және жауапкершілік
-басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;
Сабақтың барысы
Педагогтің әрекеті
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Оқушылармен амандасу, қатысуын
Сабақтың
түгендеу.
басталуы
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру
7 минут
«Соқыр паровоз»
2.Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру;
Ой шақыру
«Жануарлар әлемі» деген күрделі
сөз қандай мағынаны береді?
Жануарлардың қандай түрлерін
білесің?
Суреттегі қандай жануар? Ол
туралы қандай мәліметтер білесің?
Сабақтың
ортасы
10 минут
Қазақ тілі 1-сабақ
Білім алушының әрекеті
Психологиялық ахуал
«Соқыр паровоз»
Қатысушылар үштен
бөлініп тұрады. Алдыңғы
ойыншының көзі
байланады. Ол үшінші
ойыншының айтқанымен
жүреді, ортадағы ойыншы
102 кедергі, ол паровоздың
дауысын салады. Бірнеше
паровоз осылайша діттеген
жерге жету керек. Мұнда
көшбасшыға сенім,
сенімсіздік, көшбасшының
кедергіге қарамастан,
топты алып жүруі сарапқа
салынады.
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңдап, көтерілген
мәселені анықта.
Мәтіннен көтерілген
мәселені
анықтайтын сөйлем
Ақбөкендер үйір-үйір
болып топтасып
тіршілік
етеді. Бұл
жауларынан
сақтануға
Көтерілген мәселе
Ынтымақта,
бірлікте
тіршілік етіп,
жауд