Педагогическая копилка

ҚМЖ ӘдебиетАтамұра-4-саб2

«БЕКІТЕМІН» _________________ Білім беру ұйымының атауы Пәні: Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ Әдебиеттік оқу Өзім туралы 2сынып №4сабақ. Мен сүйкімді баламын. Кішілерге қамқор бол. 2.1.5.1–өз ойымен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.   Өлеңді түсініп оқиды; тірек сөздерді пайдаланып сөйлейді. Құндылықтар және оның ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК мақсаты: Қыркүйек – Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің еңбекқорлық және кәсіби құндылығын түсіну біліктілік айы 2-апта дәйексөзі: «Жанұям – қорғаным, ата-анам – тірегім!» Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті Оқушының Бағалау Ресурстар кезеңі// әрекеті уақыты  Оқушылардың назарын сабаққа Сабақ аудару. тың басы  Жаңа сабаққа оқушылардың Мақтап, мадақтап суреттер 5 минут қызығушылығын ояту. отыру  Мотивациялық кезеңді ұйымдастыру. Айналасымен Өткенді пысықтау амандасады Үй тапсырмасы Дескриптор: «Кітап оқу» мәтінін түсініп, жүргізе оқып Мәтінді жүргізе Суреттер келу және мазмұнын айт оқиды-1б Тақырыпты ашу Мазмұнын түсінікті Ойын жаттығу өткізу етіп айтады-1б Үй Тақырыбы: «Құрмет-ізет» тапсырмасын Үлкенгі құрметті және кішіге ізетті оқып береді ишарамен, қимылмен көрсет оқулық Жаңа тақырып Құндылық мақсаты: Командада жұмыс Ойын Сабақ ойнайды істей білу тың ортасы Бәрекелді! Ой шақыру тапсырмасы (сабақ басында): 30 минут Сұрақтар: «Сүйкімді бала» дегенді қалай түсінесің? Қандай баланы қамқор деп айтуға оқулық болады? Сен біреуге қалай көмектестің? Дескриптор: Тапсырма: Өлеңді түсініп Автормен Сурет көрсетіңіз (мысалы, үлкен кісіні оқиды-1б танысады қолтығынан демеп жүрген бала). Мазмұнына Сұрақ: Бұл бала қандай әрекет жасап қатысты өз ойын жатыр? Бұл әрекет дұрыс па? айта алады-1б Неліктен? Автормен танысу Ұжымдық жұмыс 1-тапсырма Өлеңді түсініп оқы «Кішілерге қамқор бол» Сөздік жұмыс Жәбірлей көрме- ренжітпе Өлеңді оқиды Дескриптор: Суретке қарап жұбымен әңгімелеседі
Открыть полную версию