Педагогическая копилка

ҚМЖ ӘдебиетАтамұра-5-саб2

«БЕКІТЕМІН» _________________ Білім беру ұйымының атауы Пәні: Бөлім: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ Әдебиеттік оқу Өзім туралы 2сынып №5 сабақ. Үйдегі бір күнім. Ананың тілін алса егер... 2.2.2.1–мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.  Өлең бойынша сұрақтар құрастырады.  Сұрақтарға жауапты өлеңнен табады Құндылықтар және оның ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК мақсаты: Қыркүйек – Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің еңбекқорлық және кәсіби құндылығын түсіну біліктілік айы 2-апта дәйексөзі: «Жанұям – қорғаным, ата-анам – тірегім!» Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті Оқушының Бағалау Ресурстар кезеңі// әрекеті уақыты  Оқушылардың назарын сабаққа Сабақ аудару. тың басы  Жаңа сабаққа оқушылардың Мақтап, мадақтап суреттер 5 минут қызығушылығын ояту. отыру Қимылдар Мотивациялық кезеңді ұйымдастыру жасайды Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 6-тапсырма Дескриптор: Сүйкімді бала болу үшін не істеуге Суреттер Сүйкімді бала болмайды? Жалғастырып айт. болу үшін не Үй 1.Сабақтан қалуға болмайды тапсырмасын істеуге 2.Мектепте жүгіруге болмайды болмайтынын оқып береді 3.Қыз баланы ұруға болмайды. жалғастырып 4.Кішкене баланы жылатуға болмайды айтады-1б 5.Ағашты сындыруға болмайды оқулық Әдептілік 6.Құсты атуға болмайды ережесін біледі-1б Тақырыпты ашу «Ашық микрофон» әдісі Дескриптор: Өзіңнің үйде бір күн бойына не Өлеңді түсініп істейтініңді айт. Бос уақытыңда немен оқиды-1б айналысасың? Сабақ Мазмұнына Құндылық мақсаты:Мінез-құлық тың қатысты өз ойын нормаларын білу және оларды оқулық ортасы Өз ойларын сақтаудың маңызын түсіну айта алады-1б 30 минут айтады Жаңа тақырып Ұжымдық жұмыс 1-тапсырма Дескриптор: Өлеңді түсініп оқы Суретке қарап «Ананың тілін алса егер...» Өлеңді түсініп жұбымен Уақытты дұрыс пайдаланбау, құр ойнау оқиды әңгімелеседі-1б неге әкеліп соғады екен? Әдептілік сақтауды ,тәр
Открыть полную версию