Педагогическая копилка

8 кл қазақ тілі ҚМЖ 1 тоқсан ДҰРЫСЫ 2024 2025 жыл

Бекітемін: __________ Қысқа мерзімді жоспар Бөлім: 1-бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы Орфография Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : Күні: Сынып: 8 Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Сабақтың мақсаты Құндылықтарға баулу Қазақ тілі 1-сабақ. Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Көне түркі жазба ескерткіштері 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көте мәселені болжау; 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар орфографиялық нормаға сай жазу Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, көтерілетін мәселені болжай алады тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады. • Тәуелсіздік және Отаншылдық • Бірлік және Ынтымақ • Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті кезеңі// уақыты Сабақтың Оқушылармен амандасу, қатысуын басталуы түгендеу. 4 минут 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректі тазарту» тренингі 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ой шақыру Суреттерге назар аударайық. 6 минут Осы сурет арқылы бүгінгі сабақ не туралы болуы мүмкін? Болжам жасап көрейік. Тақырыпты анықтағаннан кейін, тақырыпқа қатысты не білеміз? Ақпараттарымызды жинақтап, кестенің сол бөлігін толтырыңдар. «Борт журналы» Берілген Мәтіннен қандай тақырып жаңалық туралы бойынша маған білдім? не белгілі? Мен не білемін? «Түркі бектері мен халқы, мұны естіңдер! Қандай сөздерім бар болса, соларды мәңгі тасқа жаздырдым. Оларды көріңдер, ұғыңдар», -деген Күлтегін сөзінен қандай Білім алушының әрекеті Психологиялық ахуал «Жүректі тазарту» тренингі арқылы жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен,көтеріңкі көңіл күймен сабақ бастайды. «Борт журналы» әдісі арқылы кестенің сол жағына тақырыпқа қатысты білетін ақпараттарын жазып, сыныптастарына оқып береді. Берілген сұрақтар тапсырмалар бойынша Бағалау Ресу Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы
Открыть полную версию