Педагогическая копилка

5кл әдебиет толық ҚМЖ 4-тоқсан

Бекітемін:__________ Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : Күні: Сынып: 5 Сабақтың тақырыбы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты Құндылықтарға баулу Қысқа мерзімді сабақ жоспары 1-сабақ 4-бөлім: Отбасы құндылықтары Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Т. Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала». 5. 1. 1. 1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. Ұлттық мүдде құндылығы: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту. Талап құндылығы: білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. Сабақтың барысы Сабақтың Педагогтің әрекеті кезеңі// уақыты Сабақтың Ұйымдастыру кезеңі басталуы Психологиялық ахуал қалыптастыру Сағаттың тілімен бірге оқитын 5 минут сыныптастардың есімдерін жазу Сабақтың ортасы 5 минут Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Тақырыптық ақпарат Тынымбай Нұрмағамбетов 1945 жылы 10 маусымда Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Қосүйеңкі ауылында дүниеге келген жазушы, драматург. 1971 жылы алғашқы әңгімелер жинағы «Қауын иісі» деген атпен жарық көрген. Жазушының «Қарлығаштың ұясы», «Қош бол, ата», «Кене», «Атақоныс», «Дарияның арғы беті», «Бөрібайдың тымағын ит алып қашқан қыс», «Айқай», «Келін» әңгімелері мен повестері бар. Сондай – ақ, «Жоғалған Білім алушының әрекеті Бағалау Психологиялық ахуал Сағаттың тілі бойынша жазылған есім иелерімен төмендегі әрекеттерді жасайды. 1-қолын қысу 2-арқасын сипау 3-күлімдеу 4-қол бұлғау 5-жылы сөз айту 6-тілек тілеу 7-массаж жасау 8-басын сипау 9-бетін сипау 10-көзін қысу 11-жүрегін сыйласа 12-құшақтау Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікі
Открыть полную версию