Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Настройки поиска


ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОРТАЛ / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Начальная школа / БЖБ қазақ әдебиет 4 сынып. Ж Жабаев  «Зілді бұйрық » шығармасы 

File engine/modules/userbox.php is in the folder, which is available to write (CHMOD 777). For security purposes the connection files from these folders is impossible. Change the permissions on the folder that it had no rights to the write. Написать автору
Все материалы
«Толғауы тоқсан қызыл тіл »  бөлімі 

   Оқылатын шығарма:    Ж Жабаев  «Зілді бұйрық » шығармасы 
   Оқу мақсаты: 
                      7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін  талдау
                      7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ,  
                         синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация,  
                         ассонанс,  риторикалық  сұрау) қолданысын талдау
Бағалау критерийі:     Білім алушы:
                                    -Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.
                                    -Шығармадағы    көркемдегіш   құралдардың (символ, 
                                    синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора,  
                                    аллитерация,  ассонанс,  риторикалық  сұрау) қолданылу    
                                    ерекшелігін  талдайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі : Қолдану ,
                                                          жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты:    20-25 минут
1-тапсырма. Ж Жабаевтың «Зілді бұйрық »  шығармасының  маңызды  бөлігін көрсетіп, пікіріңізді  дәлелдеңіз.


1.Шығарманың маңызды бөлігін   көрсетіңіз:


2.Осы  бөлікті  неге маңызды  деп  ойлайсыз ? Пікіріңізді  дәлелдеңіз:


Скачать БЖБ қазақ әдебиет 4 сынып. Ж Жабаев  «Зілді
Для того, что бы получить доступ к файлам, вам необходимо Войти или Зарегистрироваться

Войти на портал с помощью социальных сетей

Google

Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.