Логопедия пәнінің мақсаты мен міндеті, мазмұны.
№ 295, размещено 20-01-2019 8 676 0File engine/modules/userbox.php is in the folder, which is available to write (CHMOD 777). For security purposes the connection files from these folders is impossible. Change the permissions on the folder that it had no rights to the write. Написать автору
Логопедия пәнінің мақсаты мен міндеті, мазмұны.
Жоспар:
1. Логопедия ғылымы туралы жалпы түсінік.
2. Сөйлеу тілі құрамының бөліктері және олардың дамуы.
3. Тіл кемістігі және оның себептері. Тіл кемістіктерін топтастыру.
Логопедияның негізгі мақсаты сөйлеу тілі бұзылған баланы оқытуды, тәрбиелеуді және қайта тәрбиелеуді, сонымен бірге сөйлеу тілінің кемістіктерінен алдын-ала сақтандыру жолдарын ғылыми негізде жете зерттеу болып табылады.
Логопедия ғылымының анықтамасына сүйене отырып, мынандай міндеттерді белгілеуге болады:
1.Әр түрлі тіл кемістіктеріндегі сөйлеу тілі қызметінің дамуын зерттеу.
2.Сөйлеу тілі бұзылуының таралуын, оның симптоматикалық белгілерін анықтау.
3.Сөйлеу тілі бұзылған баланың сөйлеу қабілетінің өздігінен белгілі бір бағытпен дамуын, сөйлеу кемістіктерінің адамның жеке басының қалыптасуына, психикасының дамуына тигізетін ықпалын анықтау.
4.Әр түрлі ақаулары бар #балалардың #сөйлеу тілінің қалыптасу ерекшеліктері мен кездесетін тіл кемістіктерін түзету.
#Логопедия #пәнінің #мақсаты #мен #міндеті, #мазмұны.
Логопедия пәнінің мақсаты мен міндеті, мазмұны.
Жоспар:
1. Логопедия ғылымы туралы жалпы түсінік.
2. Сөйлеу тілі құрамының бөліктері және олардың дамуы.
3. Тіл кемістігі және оның себептері. Тіл кемістіктерін топтастыру.
Логопедияның негізгі мақсаты сөйлеу тілі бұзылған баланы оқытуды, тәрбиелеуді және қайта тәрбиелеуді, сонымен бірге сөйлеу тілінің кемістіктерінен алдын-ала сақтандыру жолдарын ғылыми негізде жете зерттеу болып табылады.
Логопедия ғылымының анықтамасына сүйене отырып, мынандай міндеттерді белгілеуге болады:
1.Әр түрлі тіл кемістіктеріндегі сөйлеу тілі қызметінің дамуын зерттеу.
2.Сөйлеу тілі бұзылуының таралуын, оның симптоматикалық белгілерін анықтау.
3.Сөйлеу тілі бұзылған баланың сөйлеу қабілетінің өздігінен белгілі бір бағытпен дамуын, сөйлеу кемістіктерінің адамның жеке басының қалыптасуына, психикасының дамуына тигізетін ықпалын анықтау.
4.Әр түрлі ақаулары бар балалардың сөйлеу тілінің қалыптасу ерекшеліктері мен кездесетін тіл кемістіктерін түзету.
Войти на портал с помощью социальных сетей
- 20-01-2019